14 Temmuz 2016 Perşembe

Astıma İyi Gelen Yiyecekler



Astım, akciğerlerin ve solunum yollarının iltihabı ile seyreden ve özellikle küçük çocuklarda büyük sıkıntılara yol açabilen bir hastalıktır. Genetik faktörlerin de etkili olabileceği söylenen astım bunun dışında stres, alerjik reaksiyonlar ve sigara kullanımı gibi etkenler sayesinde de ortaya çıkabilmektedir.

Ataklarla seyreden hastalık bugüne kadar tam olarak tedavi edilememiştir. Ancak doğal tedavi yöntemleri ile bu atakların sayısı ve şiddeti düşürülebilmektedir. Biz de bu yazımızda sizlere astım ile mücadele ederken başvurabileceğiniz doğal tedavi yöntemlerinden bahsedeceğiz.

Astım Tedavisi İçin Tüketilebilecek Yiyecekler

Keten Yağı: Keten bitkisinin tohumlarından elde edilmektedir. Özellikle omega 3 yağ asidi bakımından oldukça bir besin olma özelliği taşımaktadır. Bu yağ asidi solunum yollarında ortaya çıkarak atakları tetikleyen iltihaplanmayı azaltır. Bu sayede pek çok astım hastası daha rahat nefes alabilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder